Ååhh...härliga ungar

Idag har jag träffat mina "gamla" sötisar och mina nya sötisar, jag pratar förskolebarn som jag ska ansvara för nu i höst. Jag har fasat lite för den här dagen,inskolningsdagen!! Men ojj, vad bra det gått. Vi har haft så kul, barnen är söta, föräldrarna är, hmm, nåja, inte söta men trevliga och allt flyter såååå braaa!
Hoppas, hoppas att veckan fortsätter så här!

Sen kom min egna lillagullunge hem.
Jag sa: Jag älskar dig.
Hon sa: mamma jag älskar dig!
Jag sa: jag har saknat dig
Hon sa: jag hatar dig(!?!)
Jag hoppas ( och tror) att hon sa saknar men inte riktigt kan uttala det men man blir lite störd i sin kärleksförklaring till sitt barn när man får sånt kastat i ansiktet.

Nä nu lite mys med mannen och sen längtan till imorgon, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0