Nu börjas det

Idag gick jag och dottern till stan och skulle kolla på regn- och vinterkläder. Stor varning till er alla, de börjar bli utplockat!! Det finns bara ett fåtal storlekar kvar av varje plagg och på intersport där jag skulle inhandla ett Didriksson Boardmanset var de helt slut- i hela Uppsala! De ringde åt mig och tyvärr var de slut.

Det är ju ett grymt set som funkar hela vintern (slask) och på höst och vår med. Man behöver bara komplettera med en varm outfit för de riktigt kalla dagarna. Vilket inte är så många. Jag ska leta efter ett begagnat set/ overall till kalla dagar och så beställde jag via internet ett Boardmanset! Så nu snart är min lilla fröken ekiperad.

Förra vintern köpte vi Goretex play viking (?) stövlar som är GULD! Vi råkade köpa RIKTIGT stora så de räcker detta år åxå. Sen köpte vi Hestra vantar, då håller hon sig varm om både fötter och händer. Känns bra!

Svårt med vinter och kläder. Varmt, praktiskt och hållbart. Svårt att kombinera.

Imorgon fredag och fest på jobbet, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0