Härlig semester

Grekland- härligt!
Kusten- härligt!
Husmorssemester i Göteborg- härligt!

Wow vilken semester, något jag verkligen rekommenderar är husmorssemester, vilket innebär att man åker utan man och barn.
Jag och en kompis drog till göteborg och bodde på lyxhotell, vi shoppa, shoppa, käka färska räkor, va på Liseberg, shoppa, festa och badade i hotellets spa-avdelning. Sen åkte vi till stockholm och festade och shoppade och bodde på crap-hotell. Nja helt ok, men man fick vad man betalade för (250/pers för en natt med frukost(plastad macka o varm dryck)) Vanadishotellet om nån undrar. I götet fick jag en killes telnummer, hehe, bra för självförtroendet, visserligen var han troligtvis narkotikapåverkad men ändå ; ).

Det var verkligen underbart att ladda batterierna och komma i fas med livet.

Vi har faktiskt till och med börjat med köksrenoveringen, så snart, snart kan jag visa min nya tapet i köket och jag slipper kräkas på de fula jag har nu.

Jag har haft en underbar semester och känner mig reda för höstens utmaningar. Jag hoppas du har haft en bra semester och att du känner dig redo för hösten.

Kram, ses

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter hur härligt som helst!



Kram!

2009-08-01 @ 22:38:18
URL: http://mammanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0