Äntligen fredag!

Så nu är det äntligen helg. Mitt i veckan trodde jag aldrig att denna dag skulle infinna sig.

Idag har jag fått jobba över och till och med stänga på förskolan. Sambon skulle ha fredagsöl på jobbet och dottern blev över, så han droppade förbi jobbet med henne. Det var trevligt, vi stannade till på en pizzeria o käkade lite innan hemgång. Väldigt mysigt!

Imorgon ska vi storstäda och storrensa, vilket vi verkligen behöver. Det blir förråd, klädkammare och allmänt plock. Ska bli så skönt när det är klart.

Jag saknar min bror som är i Indien, hoppas han mår bra och har det mysigt. Kram på dig lillgrisen, om du läser detta.

På vikt väktarna hade det gått lite upp, +0,4kg. Inte så mycket men ändå surt. Får väl dock skylla mig själv.

Nu Tv och sen sova, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0