Snöstorm

Vilket väder, är det inte meningen att våren ska komma nu. Det vill iallafall jag!

Min förkylning börjar släppa hoppas jag, det känns lite bättre.
Jag vet inte vad som hänt, men livet känns lite ljusare. Kanske är det nya jobbet, kanske är det lönen som kom häromdan. Vet inte men trivs med känslan av ljus och lycka!

Jag har fet-ätit nu nästan hela veckan och ser inte fram emot vägningen på onsdag. Jag tror inte att jag kommer att ha gått ner något. Förra veckan gick det ju så bra och jag slappnade väl av lite för mycket efter det. Men ny vecka, nya tag. Nu ska jag fika lite, ses!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Akå!!



Hittade hit via Ninas blogg.



Hoppas allt är bra!!



/Jenny (Rätt Pris...)

2009-03-03 @ 19:35:28
URL: http://mammajennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0