Vikt väktarna, wow!

Nyss hemkommen från ett möte på viktväktarna. - 0,8kg!!! Wow va bra det känns, nu har jag gått ner 8,3kg sen jag började. Nu väntar jag på att ha gått ner 10kg, det känns som en väldigt stor gräns/siffra att passera. Det känns som jag verkligen är på väg åt rätt håll.



Nu har jag jobbat några dagar på nya jobbet och jag stortrivs!! Åhh vad bra det verkar vara. Bra kompisar, bra barnsyn och en underbar miljö (arbets och natur). Hittills känns det som jag gjort ett bra val. Jag cyklar till jobbet, det tar 10 minuter, jag får frisk luft, motion(lite) och slipper passa bussar. Nej, det är underbart!

Nu fika och tv med mannen min, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0