Länge sen sist...

Ja det var ett tag sen. Anledningen, jag har haft hemligheter och har inte haft nått vettigt annat att skriva om då hemligheterna upptagit min tid.
Men nu behöver det inte vara hemligheter längre utan jag kan skriva att jag har gift mig och dessutom är jag med barn. Jag o mannen gifte oss i i all hemlighet för tre helger sen, vilket känns underbart. Skönt att vara hemliga och skönt att ta det lugnt bara vi två. Gravid har jag varit i hela 12 veckor, på lördag blir jag 13 fullgågna veckor. Allt känns bra. Hörs, ses!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nämen gud vad roligt!!!!! Grattis fru Sjöberg! Och grattis till det lilla livet i magen. Hur mår du?

Massa kramar till er alla!

2009-11-27 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0