Dagen efter...

Igår var det fest.
Idag är det Dagen efter.
Vilken skillnad från förr och nu.
Innan barn: sov hela dagen, åt pizza, slappa.
Efter barn: sov ett tag(idag ända till 12, men dottern är hos mormor och morfar), åt frukost, satte igång diskmaskin, duscha, satte igång tvättstugan, städa, plocka och snart kommer dottern hem. Åååhh..jag längtar efter henne. Dagen har kommit igång, jag får mycket gjort och sova kan jag göra ikväll istället, för trött, det är jag.
Gårdagen var verkligen lyckad, sex-snack, singstar, goda snittar och plock och sen ut på flurran! (Det bästa av allt; MAXmat på natten + lyxig milkshake, mmmmm, gott!
Nu fixa lite till, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0