familjen skräp

Sitter på min "lediga" dag och funderar. Är vår familj någon knasig samlarfamilj? varför har vi en miljard skit i alla vrår? Vem tar in allt skit i vårt hem? Många frågor, inga klara svar.

Vi håller fortfarande på att rensa och kasta men ju mer som kastas desto mer vill jag rensa bort. Har aldrig varit så frustrerad förut och inte hjälper det att jag inte kan göra många knop här hemma. Idag har jag tagit fram en svart sopsäck och kastat saker....va fan, kan inte någon köra hit en container som jag kan dumpa saker i.

Har kommit på att vi ska rensa saker i vardagsrummet åxå. Tex kasta ut stora vardagsrumshyllan..så nu har vi snart kaos i hela lägenheten. Köket är vackert nytapetserat men sakerna vi tog ner från väggarna står i hallen i väntan på vad vi ska göra med dem. Ska de upp igen eller ska de någon annanstans? Så om vi tar ner stora vardagsrumshyllan kommer det att bli ännu fler saker överallt.

Vill bara få fint, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0