Snart 1 månad

Oj vad tiden går...snart är min minsta/ yngsta dotter 1 månad. Hon äter, växer, bajsar och sover. Hon har redan gett sin syster sitt första leende. Vad glada både vi och stora dottern blev! Ett och ett annat tjuvnyp har det blivit, men för det mesta är hon så söt mot sin lillasyster.

Jag är mycket piggare och gladare denna småbarnstid. Nu har jag svårt att förstå varför jag var så slut förra gången. Hur jag inte kunde orka...vad var det som var så jobbigt? Eller är det enklare denna gång för att man vet att det är tillfälligt och att man överlever utan sömn ett bra tag? Ja skönt är det oavsett...

Solen värmer och det är riktigt skönt att vara ledig, ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0