Under solen intet nytt..

Varmt, trött och fortfarande gravid, trots värkar/ förvärkar i natt. Jag tom klockade dem, var 7 minut 1 minut åt gången under minst en timmes tid. Så jag var på väg att ringa in barnvakter, men sen gick det över. Jag kan verka hispig, men har blivit varnad av barnmorskor och läkare att det troligtvis kommer att gå fort när det väl sätter igång och eftersom barnvakten bor ca 10 mil bort har jag svårt att slappna av. Det gäller liksom att ringa i tid...

Idag har jag tvättat lite och varit på stan för shopping för diverse kalas. Tänkte att det är bra att förbereda sig så att allt är klart om bebisen vill komma ut snart.

Nu har jag och dottern precis kalasat på jordgubbar med glass och grädde till mellis, mums!
Nu vila, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0