Trött

Just nu har jag en period där jag är trött.

Trött på snö, känns som det räcker nu! Enough said!

Trött på mage och diverse krämpor, eller kanske inte så mycket på magen som t ex halsbränna, foglossning och otymplighet.

Trött, alltså vill bara sova-trött hela tiden. Jag går på järntabletter, 2 om dagen, vilket leder till andra mer intima problem, men tröttheten vill inte lämna mig.

Trött på jobb, alltså jobb är ju helt ok men att mana fram ork, entusiasm och arbetsglädje just nu är svårt. Längtar till ledighet. Längtar tills dess mest för då börjar det närma sig bebis. Vill bara vara hemma och börja boa för fullt. Det är verkligen svårt att orka med detta nu när all ork går till jobb och alla måsten.

Mannen ringde nyss och sa att han var tvungen och fixa lite på stan innan han kom hem, men att för att kompensera för detta köper med sig mat hem!!! Ja älskling, det är lugnt, du kan få göra sånt varje dag!
Snart sushi, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0