Så ännu en dag med för mycket inget att göra.

Vaknar, går upp, klär mig, äter frukost, öppnar dörren för bygggubbs som ska fixa det sönderbilade taket, iväg med dottern, hem, gubben är klar, jag kollar mail (såg att jag vunnit en tävling på bloggen Resan mot plusset, yes!!), kollar alla bloggar, så ringer en kompis som är hemma och vab:ar. Vi bestämmer oss för att ta en tur till ikea, lunch där, hem och hämta dottern, mellis, blogg check.

Skulle behöva dammsuga men jag har ju hela kvällen på mig. Det händer som sagt inte mycket här hemma. BB-väskan är packad, kollade igenom den idag igen...la i Ballerina kladdkaka, kan ju behövas.

Bebisen hade blivit ruckbar på senaste kollen, va f*n, den va ju fixerad nyss. Annars såg allt bra ut. Mår riktigt bra just nu, men vill ju ändå att bebisen ska komma ut snart, känns fortfarande vääldigt långt till 15 juni.

Just nu hoppas vi mycket på att dottern ska lyckas få vattkoppor, vi kollar flera gånger varje dag, men hittills inga prickar. Skulle vara skönt att hon har haft det innan bebisen kommer.

Nä, nu ska jag checka arbetsmarknaden lite, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0