Snart Kreta

På fredag åker jag, de två döttrarna och min mamma på härlig semester till Kreta. Jag längtar....känns som en behövlig semester så här efter barnafödande, bröllopsbestyr och tuff småbarnstid med 5(!) mjölkstockningar. Nu funkar amning och jag vill bara mysa med mina underbara barn och umgås med min kära mor. Synd bara att mannen inte kan följs med...men men, nästa gång.

Lilla blir 4 månader nu...så stor! Mitt lilla hjärtegull!

Stora börjar närma sig 3,5...så mycket större och så mycket vilja. Min vackra underbara flicka!

Idag vid matbordet så fick jag en kärleksklump i hjärtat, min fina familj!

Jag är riktigt lyckligt lottad!

Love, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0