Sjuklingar...

Idag har jag varit hemma med dottern, hon har varit dålig i magen ett tag nu och jag kände att hon behövde vila. Det brukar vara rätt skönt att vara hemma för man hinner plocka lite och även läsa bok när hon vilar.
Men idag har jag börjat känna mig sjuk, jag har ont i hela kroppen och obehagligt ont i huvudet, nästan så jag spyr av smärta. Dottern blir ju genast väldigt mammig när hon märker att något är annorlunda, vilket blir jobbigt när man bara mår olustigt.
Det var så skönt när sambon kom hem och tog dottern med på en promenad. Jag la mig i sängen med värmedyna i nacken och kall/blöt handduk över ögonen, så skönt! När sambon kom hem hade de tulpaner, enchinagaard och Burger King mat med sig, min man är så snäll! 
Nu känns det bättre, men det kan vara Iprenen åxå, vem vet?!
Nu är det snart nattning för mig och dottern, behöver min sömn.
Stor kram, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0