Så äntligen dagen innan nytt jobb.

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Känns som det var nyss jag sökte och blev erbjuden tjänsten (och det var det nästan, var ju bara en månad sen). Ska bli läskigt och spännande, vet inte om jag förstått att jag ska byta ännu. Kommer nog att sakna mina arbetskollegor mycket. Eller jag vet att jag kommer att göra det. Men det blir nog väldigt bra på nya, hmm... låter det som jag försöker övertyga mig själv eller? Det stämmer nog.

Helgen har varit lång och skön. Dottern var ju sjuk i fredags och min helg fick i och med det en mjukstart. Det var hur kul som helst att träffa Frolic i lördags, vi snackade, käkade och shoppade. Allt som gör en dag perfekt. Hittade ett par snygga jeans på Emmaus för 75kr. Jag gillar verkligen att fynda på second handaffärer.

Idag har vi fixat min cykel inför morgondagens första cykeltur till nya jobbet. Sen tog vi en liten cykeltur runt kvarteret. Dottern gillar att cykla. Sen var vi på en grannes klädparty, det var kul, och jag shoppade lite för mycket som vanligt, gillar verkligen Blingo kläder. Nu har vi ätit spagetti och köttfärssås och snart ska dottern sova.

En bra helg med mycket mys, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0