Hallon

Nu har jag nattat lillan och satt mig själv tillrätta framför tv: och datorn. Snart är det fredag igen, känns wonderful! Idag tog jag fram vår skor, äntligen slipper jag alla mina trasiga vinterskor. Har använt ett par slitna gympadojjor ett tag nu, de har hål på undersidan och väser ocp piper vid varje steg. Så nu äntligen tog jag fram ett par vår skor som jag inte använt på hela vintern. Skönt!! Tills jag tittade under skon....HÅL!!! Va fan, vad gör jag med mina skor? Det är hål rakt in i hälen?!

Historik:


Sko nr 1

Sko nr 2

Sko nr 3 (pyspunka)

Sko nr 4 (vårskorna)

Nä, det är väl dags att köpa helt nya och kanske lägga mer pengar än vad jag gjort tidigare, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0