OJ

Dotterns förskola är stängd måndag och tisdag så hon har åkt till mormor och morfar för barnpassning OCH OJ, vad gör man utan barn hemma? Allt blir långtråkigt och segt.
Hittills idag har vi fördrivit tiden med att rensa i förråd, rensa i klädkammare, måla en list i köket, tvätta och städat trapphuset. Sen satt jag och glodde framför mig och undrade vad jag skulle hitta på. Sms:a om ev öl på uteservering men ingen kunde.
Så jag duschade, såg ett hemskt program om tsunami och väntade in kvällen när jag ska få sova. Segt, tråkigt och sorgsamt. Dock är jag väldigt lyckligt lottad som har min familj med tanke på tsunamin och andra katastrofer.
Nu känns det riktigt bra att vi funderar på syskon till lillan, vi behöver lite mer fart och fläkt här.
Imorgon startar allt igen och på tisdag kommer alla barn, både nya och gamla (och min egen åxå).

Ses!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Åh, vad skoj att ni går i de funderingarna! Och OMG vad mycket ni hann göra på en eftermiddag, det kallar jag efektivitet! Ha det gott och hälsa familjen!

Kram!

2009-08-10 @ 22:09:19
URL: http://litenbusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0