Oj vilken dag!

Idag har det hänt mycket.

Dagen började med att jag fick springa till bussen, inget ovanligt med det men denna dag halkade jag och lyckades på nått vis ha sönder mina skor. Sulan lossnade runt hela hälen och halva hålfoten. Så när jag kom till jobbet skämdes jag då jag kände mig som en lodis.
" Somliga går med trasiga skor, säg varför är det så?"

Sen fortsatte dagen med ett telefonsamtal från en förskola jag varit på anställningsintervju på, de erbjöd tjänst! Oj, nu var jag tvungen att ta ett beslut. Jag gik hela dagen och vägde fördelar mot nackdelar och till slut föll valet på att byta arbetsplats. Känns superstort och jättespännande! Hur kommer det att bli, kommer jag att ångra mig? Eller kommer det att bli det bästa beslut jag någonsin tagit i mitt liv? oavsett känns det bra nu, läskigt men bra!

Ombyte förnöjer, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0