Inget nytt att rapportera

Allt flyter på. I natt hade jag förvärkar....tror jag. Det gjorde ont i ryggen och jag hade sammandragningar som kom och gick i några timmar. Tog värktablett och somna till slut vid 01.30. Som andragångs förälder borde man ju veta vad som är vad....men nej inte jag inte. Eller jag vet att riktiga värkar blir mer och mer men samtidigt är jag inte riktigt där än, när de tycker det är ok att en förlossning ska dra igång...så när ska man kontakta förlossning för att de ev ska stoppa förlossning??? Alltså om man inte vet....ja ja det löser väl sig.. 

Jag har två veckor kvar på jobbet och det ska bli så skönt!
Just nu vab:ar jag och passar på att boa för fullt. Tvättar, plockar, fixar m.m. Saker som varit ogjorda i två år blir plötsligt gjort. Man skulle vara gravid nån gång per år, bara för att få ändan ur...eller kanske inte?!

På måndag är det tre år sen jag var på förlossningen med dottern i magen. Nostalgi som verkar så mycket närmare nu när jag nästan är i samma situation. I natt tänkte jag...åå nej, de kan ju inte ha sina födelsedagar så nära. Stackars barn och sen tänkte jag , oj jag har inte dammsugit!! Men jag kanske hinner det imorgon...så har tyvärr lovat mig själv att städa och dammsuga idag!? Va fan tänkte jag på? Vill ha det fint ifall det skulle sätta igång....men det är TVÅ MÅNADER kvar enligt UL. Hur många gånger måste jag inte städa för att hålla det fint tills dess?
Det är väl bäst att sätta igång, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0